|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#71 |
|
Gamert Moderator
|
@boom,
Ik heb dezelfde koeler in m'n pc en na 3/4 jaar hangt ie nog steeds goed. Let wel op dat je de fan aan de achterkant laat uitblazen en niet aan de voorkant. Anders gaat je luchtstroom tegen elkaar in. Nu lijkt het of hij aan de voorkant uitblaast tegen je dvd speler aan zeg maar. Als dat zo is moet ie fan aan de andere kant, of omdraaien.
|
|
|
#72 |
|
Gamert Clan Member
Rep kracht: 3
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
net zo groot als mijne penis : 21"
|
|
|
|
#73 |
|
Onzichtbaar
GAMERT Über Admin
|
Heb op verschillende schermen gespeeld, maar blijf toch bij the bigger the better..
alles van 17 tot 26.. en vind 26 toch echt met alles het fijnst, en hij was?? eurotje of 300.. vind ik nog meevallen voor een Samsung |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Powned!
GAMERT Über Admin
Rep kracht: 7
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik moet zeggen dat ik mijn 24inch best klein vind als ik naar mijn imac 24inch (16:10) kijk.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
2nd Lieutenant
|
mmm raar. Mijn scherm is 32". Maar....... mmmmm heel raar
|
|
|
#76 |
|
1st Lieutenant
Rep kracht: 0
![]() |
Die kabels zijn een stuk beter weggewerkt als bij mij bij mij hadden ze geen eens de moeite genomen om er een tairip om te doen
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| News De nieuwe PSP! | dfm | Hardware | 15 | 7 juni 2009 12:36 |
| [NEWS]Logitech comes with new gaming gear | wezl | Hardware | 11 | 24 januari 2009 01:09 |
| [NEWS] Nieuwe DS introductie op E3 ? | Dutch-FIX | Nintendo games | 3 | 23 april 2008 15:06 |