the gamert clan is powered by geenstijl.nl, gamert.nl and i3d.net
GAMERT FORUM
> REGISTREER
> JOIN GAMERT
> NIEUWE BERICHTEN

OVERIG
> GEENSTIJL.NL
> GAMERT.NL
> GAMERTCLAN.NL
> i3D.NET

Ga terug   gamert - alles kan kapot > Technisch > Hardware

Reageren

Discussietools
Advertenties
Oud 3 maart 2010, 17:31   #1
Freek
Gamert Clan Member

Freek's schermafbeelding

Rep kracht: 8
Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!
Standaard vraag met betrekking op verkoop van een laptop.

ik heb deze laptop sind anderhalf jaar.

http://www.topproduct.nl/hardware/no...ificaties.html

inmiddels heb ik een veel snellere macbook pro en daarom wil ik de asus verkopen. ik heb er toendertijd 1300e voor betaald maar wat kan ik er nu nog voor vragen ik heb echt geen idee, ik zat zelf een beetje te denken aan 800 euro?

hij is in goede staat, niks mee mis snel maar voor mij overbodig bezit.

Blastingstrike madness

Laatst gewijzigd door Freek; 3 maart 2010 om 22:28
Freek is offline

Met citaat reageren
Oud 4 maart 2010, 22:11   #2
huppel
2nd Lieutenant

huppel's schermafbeelding

Rep kracht: 6
huppel Heeft een leuk karakter!
Standaard Re: vraag met betrekking op verkoop van een laptop.

Ik weet niet of je er 800 euro voor gaat krijgen.
Maar ik kan je wel een tip geven: Vertel in je verkoop tekst wat over die 8cell batterij. De meeste laptops hebben maar 6 cellen(?) dus die asus zal wel redelijk lang mee gaan toch?

Laat ook goed weten dat het een snelle processor is. Want de videokaart is niet speciaal, en het werkgeheugen is tegenwoordig ook vrij standaard.
Wireless N & 4 ingebouwde speakers zijn ook noemenswaardigheden voor de verkoop.

Het is inderdaad een snelle laptop, maar ik betwijfel het of je er 800 euro voor kan krijgen. 17" is namelijk niet zo in trek op het moment.

** Edit ** Correct me if im wrong. Dit is mijn mening, misschien zit ik er wel naast hoor

Met citaat reageren
Oud 5 maart 2010, 02:09   #3
Freek
Gamert Clan Member

Freek's schermafbeelding

Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!Freek heeft een heerlijke toekomst!

ok thanks, ik heb echt geen idee over de prijs dus ik geloof je zo.

Blastingstrike madness
Freek is offline

Met citaat reageren
Oud 5 maart 2010, 10:01   #4
Boom3
Gamert Clan Member

Boom3's schermafbeelding

Rep kracht: 3
Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!Boom3 heeft een uitstekende reputatie hier!

hou hem lekker zelf of geef hem aan je broertje, je krijgt er meestal heel weinig voor .

Wellicht even op Markplaats zetten (of hier) om te kijken wat hij doet, maar dat zal wel tegenvallen vrees ik

Oranje Uber Alles
Boom3 is offline

Met citaat reageren
Oud 5 maart 2010, 11:27   #5
huppel
2nd Lieutenant

huppel's schermafbeelding

Rep kracht: 6
huppel Heeft een leuk karakter!

Boom heeft gelijk (JA, ik zei het; Boom heeft gelijk!)
Zet hem eens op marktplaats, voor *natte vinger in de lucht* 600 euro.
Je ziet vanzelf wel of mensen hem willen kopen. Misschien kom je toevallig iemand tegen die gewoon een degelijke en snelle laptop zoekt. Er zijn genoeg mensen die bereid zijn om iets meer te betalen voor kwaliteit

Oja, zet er ook even bij dat er nog garantie opzit (als je bon nog hebt)
En misschien is de garantie wel 3 jaar, aangezien het een dure laptop is. Maar dat zou je na moeten kijken

Met citaat reageren
Oud 5 maart 2010, 18:45   #6
Freek
Gamert Clan Member

Freek's schermafbeelding

ok, laptops leveren dus geen zak op, dat wou ik even weten

Blastingstrike madness
Freek is offline

Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 23:27   #7
Dutch-FIX
Captain

Dutch-FIX's schermafbeelding

Rep kracht: 7
Dutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVDDutch-FIX stemt VVD
Stuur een bericht via MSN naar Dutch-FIX

Denk dat een 600 a 700 euro voor deze laptop nog zeker te halen moet zijn. De processor en memory is toch wel een + punt voor dit ding.

Er zijn altijd mensen die kijken naar laptops van 500 euro nieuw, maar dat zijn dingen die als je er even mee hebt gewerkt traag worden als de nete. Nieuw zijn ze snel maar je merkt al heel gauw dat de processor en HD echt low end zijn...

De kenner zal dit type laptop met processor en geheugen wel waarderen denk ik...

Aan de andere kant is het een leuke laptop om te houden voor wat andere zaken. Tis maar net of je veel waarde aan de 600 euries hecht.

D
Dutch-FIX is offline

Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 15:14   #8
midego
Gamert Clan Member

midego's schermafbeelding

Rep kracht: 0
midego is nog geen vaak geziene gast hier!
Stuur een bericht via MSN naar midego Stuur een bericht via Skype™ naar midego

Het allom bekende Wat de gek ervoor geeft...

Ik zal rond de 400 geven hiervoor

Met citaat reageren
Oud 9 maart 2010, 19:13   #9
Freek
Gamert Clan Member

Freek's schermafbeelding

Quote: Oorspronkelijk geplaatst door Dutch-FIX Bekijk bericht
Denk dat een 600 a 700 euro voor deze laptop nog zeker te halen moet zijn. De processor en memory is toch wel een + punt voor dit ding.

Er zijn altijd mensen die kijken naar laptops van 500 euro nieuw, maar dat zijn dingen die als je er even mee hebt gewerkt traag worden als de nete. Nieuw zijn ze snel maar je merkt al heel gauw dat de processor en HD echt low end zijn...

De kenner zal dit type laptop met processor en geheugen wel waarderen denk ik...

Aan de andere kant is het een leuke laptop om te houden voor wat andere zaken. Tis maar net of je veel waarde aan de 600 euries hecht.

D

ok thanks, ik zal hem niet echt missen omdat hij zeer waarschijnlijk de komende maanden niet gebruikt gaat worden. ik kan hem dan denk ik beter nu verkopen dan over een een half jaar. intussentijd staat hij hier stof te happen en word hij steeds minder waard.

Blastingstrike madness
Freek is offline

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten