|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gamert Clan Member
|
Mario verkoopt! Dat weet Nintendo en dat is dan ook de reden dat er vrijwel elk jaar wel een game met de besnorde loodgieter en zijn vriendjes verschijnt. Dat de nieuwste game, New Super Mario Bros. Wii een succes is was al bekend. Hoe groot precies is nu bekend geworden.
De game is namelijk sinds zijn release in november 2009 al meer dan tien miljoen keer verkocht waarvan 4,5 miljoen keer in de VS en drie miljoen keer in Europa. Om dit in perspectief te zetten: Mario Galaxy, die in 2007 verscheen voor de Wii is sinds zijn release 'maar' acht miljoen keer verkocht. Hiermee is de game ook nog eens de snelst verkopende Wii-game ooit. In de eerste week na de release vloog de game alleen al in Japan maar liefst 930,000 keer over de toonbank. ![]() bron |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gamert Clan Member
Rep kracht: 5
![]() ![]() |
Super mario FTW!!!
|
|
|
#3 |
|
Banned
First Sergeant
|
It's me MARIO
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pwnr
Gamert Moderator
|
Jammer dat ik geen wii heb en wil, maar dit soort games vind ik altijd zonde om te missen.
Mario Galaxy heb ik bijv ook gemist, wellicht dat ik het ooit nog eens kan spelen op een andere console/emulator als ik er zin in heb Mario is gewoon mooi spul, heb New Super Mario Bros op de DS en dat is al een geweldig spel, lekker retro maar dan toch in nieuw jasje. I like |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gamert Clan Member
Rep kracht: 5
![]() ![]() |
Yep jammer idd dat het alleen voor nintendo is.. Echt een super mooi spel
Deed het altijd op de nintendo Echt oldskool !
|
|
|
#7 |
|
Gamert Clan Member
|
1 van de vetste partygames! Lekker met z'n vieren op de bank Mario spelen, elkaar streken (je kan niet door elkaar heen lopen
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gamert Moderator
|
Weet niet. Van mario word ik altijd gefrustreerd. Doet me aan vroeger denken, mijn vriendjes konden het wel omdat zij wel een nintendo 64 hadden, en ik niet.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Corporal
Rep kracht: 0
![]() |
Heb hem ook wel leuk.
Eindelijk weer is een goede game voor wii. Alleen beetje kort als oldtime 2d mario |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Super Mario Galaxy | Crazy G. | Nintendo games | 4 | 28 januari 2008 23:09 |
| Super Mario Bros meets Halo | animalM0therX | Offtopic | 4 | 21 januari 2008 23:04 |