|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gamert Moderator
|
Hij is nu op het PSN verkrijgbaar! Ik ben de 1.4 GB tellende demo nu aan het downloaden.
Ik had destijds geen Beta key dus ik ben heel benieuwd! Ik hoop dat het een andere map is als op de PC. Plaats hier je ervaringen! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gamert Clan Member
Rep kracht: 5
![]() ![]() |
Hij is nu op het PSN verkrijgbaar! Ik ben de 1.4 GB tellende demo nu aan het downloaden.
Ik had destijds geen Beta key dus ik ben heel benieuwd! Ik hoop dat het een andere map is als op de PC. Plaats hier je ervaringen! zelfde map... althans wel op de xbox 360, dus alles zal wel hetzelfde zijn... Ben hem ook aan het downloaden
|
|
|
#3 |
|
Gamert Moderator
|
Het is ook dezelfde map op de PS3. Het loopt alleen wel veel soepeler. Geen lag, gaan framedrops.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Corporal
Rep kracht: 0
![]() |
Ik vind het wel een leuke game
Mijn favoriete class is de Engineer ; Scar-L Tracer en Vehicle Alt-W Jammer dat je geen andere ''perks'' kan unlocken ;P Medic is ook wel coewl Maar na een tijdje begint Rush op Port Valdez een beetje te vervelen , maar oke ;P |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gamert Clan Member
Rep kracht: 5
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
besturing op de ps3 is echt moeilijk als je dat niet gewend bent.ben al dood voor ik heb kunnen richten.maar totaal geen lag en beeld is ook erg strak.
alleen het geluid vind ik iets minder dan op de pc... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Corporal
Rep kracht: 0
![]() |
^ Ik ben meer een PS3 typetje , dus ik kan wss wat beter richten ;P
Ik heb nu een andere favo : Medic Lekker naast een camper gaan staan en als hij sterft reviven ;P Maar dat is als ik me echt verveel . Kga meestal rushen en knifen i <3 Saw , lekker snelvuur :') En als ik als eerste beneden ben als attacker pak ik altijd de UAV en ga ik ze vanuit de lucht neermaaien :') Als je die Vehicle_Alt_W instel kun je op de UAV een machinegweer gebruiken :'D |
|
|
|
|
|
#7 |
|
2nd Lieutenant
Rep kracht: 4
![]() |
^ Ik ben meer een PS3 typetje , dus ik kan wss wat beter richten ;P
Ik heb nu een andere favo : Medic Lekker naast een camper gaan staan en als hij sterft reviven ;P Maar dat is als ik me echt verveel . Kga meestal rushen en knifen i <3 Saw , lekker snelvuur :') En als ik als eerste beneden ben als attacker pak ik altijd de UAV en ga ik ze vanuit de lucht neermaaien :') Als je die Vehicle_Alt_W instel kun je op de UAV een machinegweer gebruiken :'D Typisch een console gamer |
|
|
|
![]() |
| Labels |
| best game ever |
| Discussietools | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Centraal informatie topic: Bad Company 2 | Rog3rcas | Battlefield Bad Company 2 | 4 | 23 december 2009 13:49 |
| battlefield bad company | cdboy | De andere games | 11 | 19 juli 2008 00:06 |
| Battlefield 2142 Interview topic! | ElekTriC | Battlefield 2, 1942 & 2142 | 5 | 1 augustus 2006 13:44 |
| Quake 4 - Ervaringen topic | Gforce | Battlefield 2, 1942 & 2142 | 3 | 24 november 2005 13:39 |